Lagi Testimoni Pati Delima Gulsan

Sesiapa yang pernah mengalami penyakit kencing manis mesti mengetahui bahawa salah satu tanda penyakit tersebut adalah lemah tenaga batin. Kepada yang telah berkahwin, senang sangat nak tahu kalau pasangan kita tu sakit ke tidak. Cuba ajak dia manja2.

Itulah yang Ct rasa pada peringkat awal Kamarul sakit. Selepas Ct dapat lihat semut di tandas, Ct suruh dia pergi buat pemeriksaan doktor. Kamarul degil. Cakaplah, pujuklah beberapa kali pun dia tetap kata dia sihat. Sehingga waktu tidurnya makin panjang (itupun kata mengantuk lagi, xcukup tidur) dan moody. Sikit2 penat sikit2 penat.

Memanglah tugasnya di kilang memenatkan, tapi, macam tidak masuk akal pula bila dia boleh tidur hampir lebih 8 jam sehari xpuas2. Hubungan kelaminnya juga hambar. Godalah macam mana pun, xda maknanya. Balik2 kita yang keciwa.

Tapi, itu dulu. Kisah yang menjadi lipatan sejarah kamarulcities. Tenaga Kamarul ternyata berbeza, bak kata orang tua macam muda2 dulu. Muda ker? Hahaha... xkisahlah. Ct sekarang pun xsakit kepala. Kamarul kini banyak berubah dan membantu Ct. Kalau Ct menggoda Kamarul pasti tergoda hihi. Suami isteri jer... cerita dalam kain xleh cerita. Nak tau apa jadi lepas tu, minum sendiri alaminya sendiri. Dengan pasangan yang halal sahaja tau.

Tenaga dia pun sekarang super. xpercaya boleh fikir sendiri jadual kerjanya. Isnin hingga Jumaat kerja dari 8pg - 8.45mlm. Nasib2lah kalau dia dapat balik awal. Sabtu pagi (8pg - 5ptg) kerja, Sabtu 6.30ptg - 12.30pagi meniaga di Laman Perdana Putra, Ahad 4.30ptg - 7mlm meniaga di Dataran Gemilang. Memang superb!!! Semuanya demi anak2 yang semakin membesar.

Macam mana? xpercaya. xpercaya sudah :p.
Sendiri yang rugi bak kata apek.

pssss... Berita gembira. Kawan Ct sedang mengandung dua bulan anak ketujuh. Alaa yang suaminya sakit kencing manis macam Kamarul juga. Ada Ct cerita dekat Testimoni dulu. Lagi teruk dari Kamarul sakitnya sebab dah lama dan kena ambil suntikan setiap hari. Ingatkan dah xda dah, sebab dari cerita penyakitnya memang Ct tidak rasa ada sambungan. Tapi, itulah namanya rezeki Allah nak bagi atas usahanya yang tidak berbelah bahagi. Seronokkan dengar. Ct pun teringin nak mengandung lagi (anak yang terakhir dah lima tahun) tapi Kamarul nak honeymoon dulu. Penat empat orang straight katanya. Anak lasak. Emmm layankan ajer. Apapun, tahniah untuk kak Sunarti dan keluarga.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni pengguna Pati Delima Gulsan

Harga baru Vitagen bermula 1 September 2013

Harga Vitagen (termasuk GST)